tisdag 25 november 2008

Tack kära svägerska!!!

Det tog ett tag för mej men nu är det klart! Det var en jätte bra beskrivning, så det var inte därför det tog lite tid! Tack igen!

Vinter med snö!!! Jag är överlycklig, men det finns en liten parvel som inte tycker att det är lika roligt! Det är svårt att gå i snön, för mycket kläder på sig om man ramlar och sedan blir det snö på vantarna!!!På dagis satt han helst i vagnen.
Kvällens motion blev lite kortare (vi har ju gått fram och tillbaka till dagis 2 gånger). Det blir så tyst ute när det är snö!
Idag har jag nästan tjuvstartat med advent stöket. Det är ju så mysigt när det är snö ute! Men jag är en människa som retar mej på alla dom som sätter upp och tänder en vecka före advent! Jag tycker att det är som att fira midsommar en vecka innan eller tjuv öppna julklapparna (Förlåt alla som redan satt upp). Efter som jag nu retar mej på detta så har jag en himla stressig söndag framför mej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så lite så, o det funkar!! Hälsa familjen o ha det så bra!!

sandrac sa...

Tack det samma!!! Jag förstår att du oroar dig för ev. motorcyckel!!!
Kramis

tant t sa...

Toppen, heja Sandra som fixade räkningen av besökare!!! Jag håller med dig till 100%...inget fuskande med ljus o grejer inför första advent!!! Stor kram o puss på lillen som inte gillar snö ;***