söndag 2 november 2008

God kväll!

Tvi för Kåvepenin, min mage har pajat ihop! Jag blir så sur och tvär när jag mår illa och har ont! Stackars min familj! Va bjuden på party med barnkläderna Me&I(eller hur det stavas) men sa ifrån. Det är inte kul att umgås när man mår som man gör. Men en liten promenad blev det idag! Vi är tre kompisar(grannar) som är ute och går tre kvällar i veckan. Vi går lite olika vägar men minst 45min.Man ska ju egentligen gå så fort att man inte kan prata, men det är inte lika roligt då.

3 kommentarer:

tant t sa...

Att prata är minst lika viktigt...din sambo gillar nog konceptet "prata av sig med andra - för att sedan prata mindre hemma". Min kära make har en önskan om att jag ska börja jobba på radio (för att prata av mig...) Kramis!

sandrac sa...

ja du vet har din kära bror är:)Men vilken tur att man är olika! Tänk om båda i ett förhållande skulle vara lika pratsamma!?! Kramis på dej!

Unknown sa...

Nu har jag tittat till lampan. Du verkar ha lyckats, i alla fall vad som syns på bilden!