onsdag 12 november 2008

Dagen började med vårdcentralen med Whilma. Hon har inte varit på topp dom senaste veckorna. Ont i halsen på mornarna sedan har det gått över. Hon var röd i halsen men det var inte halsfluss bara virus.
På lördag ska min käre sambo o jag på inflyttnings fest hos en kompis till mej! Mamsen kommer hit och passar lilleplutt! Det ska bli så himla kul att få komma hemifrån några timmar bara vi två!!!!!
Har varit på vattengympa(varje onsdag) och jag körde stenhårt idag! Får se om jag får någon träningsverk i morgon!?
Natti natti

1 kommentar:

Unknown sa...

Hälsa Whilma att hon kryar på sig! Om hon får tråkigt kan hon följa Nova som är Billies dotter (Kellys lillasyster) på bloggen: http://maritas.webblogg.se/. Hon ska få valpar idag om man räknar exakt på dagen.

Vi hörs, o fortsätt att skriva varje dag, för nu är jag bortskämd o undrade var du tog vägen ett helt dygn!!