torsdag 6 november 2008

Piggast på länge...

I dag är första dagen på 2 veckor som jag inte har sovit på dagen! Jag har varit pigg o glad! Promenad för att lämna på dagis. Fika med grannen. En gammal granne med gullunge kom på fika, sedan kom min kära lilleminsta bror på fika(c:a 1,80;)). Sedan bar det av till kontoret för att förbereda helgens partyn. I morgon ska jag till Vingåker, brukar va en köpglad håla!!! Klockan 14 hämta Malte på dagis. Vi tog en tur till Lidl, Malte va glad tills han såg bananerna i vagnen! Man måste ju tyvärr väga och betala dom först innan man kan äta, tacka vet jag kex! Det va fortfarande väldigt tomt i kylen, så tog med Melle drog vi till nästa affär. Jag tycker att det är så kul när man är över drivet trevlig mot sura och stressade i affären.Ibland skiner dom upp o ibland blir dom surare! En lång promenad på kvällen satt fint efter denna dag!

1 kommentar:

tant t sa...

Du lyckades t o m förmedla all din energi ända hit :) Ha en härlig dag idag också! Kram kram