söndag 9 november 2008

Intensiv helg

Har inte hunnit skriva på hela helgen...

Fredag party i Vingåker som gick så där. Jag har så svårt för att köra bil i mörkret, jag ser ingenting tycker jag.

Lördags va det kalas för kära pappa som fyllde dagen innan och farsdag dagen efter(bra när man kan slå ihop kalas!) Sedan va det party igen. Det gick kanon bra, sålde som bara den! Håller på att spara lönen till en ny dator!!!

Söndag åkte jag,sambon och lille plutt till Farfar och fru i Flen. Jätte mysigt, man ses alldeles för sällan! Malte älskade alla "nya" leksaker. Han kallade farfar för BÖÖ. Varje gång han ropade på honom så kom det ett BÖÖ. Mamma, pappa och Whilma är MAA och Melle är MÄÄ.
En lång promenad med kompisen i höst mörkret fick avsluta denna dag.

2 kommentarer:

Cilla, Matias och Leja sa...

Ja det är verkligen alldeles för långt mellan oss alla!!! Utspridda överallt känns det som. Hoppas ni har det bra. Matias o jag skrattade gott åt tvättmaskins intresset en lördakväll :) Kram kram!

sandrac sa...

Hihi! Sköter matias oxå tvätten hos er?! Marko är jätte duktig, han brukar vända på den så den torkar fortare=)Kramisar