torsdag 13 november 2008

Mamma Mia!!!!

Jag slog upp min blogg för att skriva att jag har sett en av världens bästa filmer ikväll!!! Jag har äntligen sett Mamma Mia!!!Och det första jag ser på min blogg är Mamma Mia!!! Då har skånesvägerskan börjat sitt inlägg med Mamma Mia!!! Snacka om Sjukt!?!?!? Nu menade inte hon filmen.... men ändå¨!!!HI HI HI HI En film man ska se om man är på dåligt humör och vill skratta och gråta på en gång!!!!Tack ABBA for the music!!!
Har haft en hel härlig dag! Kvartsamtal med Melle och fröken. Han är jätte duktig i skolan, kan läsa och skriva bättre än vad han behöver kunna. Han har lite svårt med koncentrationen, men vilken kille har inte det på 8år!?!
Efter det åkte jag till syster Yster(näst äldsta), hon fick mej på ännu bättre humör genom att bara vara den hon är!!(Tack för pratstunden!Om du läser det här!?)
Klockan 14 på dagis för att hämta lill korven! Hans frökenberättade att han hade ätit 3 portioner med mat! Han hade först ätit 2 tallrikar, sen hade han fått en knäcke men den puttade han bort sedan knorrade han och tittade på maten. Då fick han en portion till som han glatt smällde i sej!(sådan far sådan son:))
Kvällen avslutades med först en lång promenad med grannarna och sedan Mamma Mia!
Vill bara Skicka en "tänker på dej idag" hälsning till bonus farmor!!!
Melle har alltid sagt "mina bonuskusiner" och det är ett bra ord istället för "låtsas" el "plast". Bonus är ju något som har ett stort plus i kanten!!!
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilket konstigt sammanträffande. Matias och jag skrattade så tårarna rann åt mailadress historien!!! Så himla kul!!!!
Hoppas ni får en kul kväll, fest o allt!