torsdag 20 november 2008

God morgon!

Idag är min sambo ledig. Han är ledig en dag i veckan och då går han med Malte till dagis. Det är ganska kul att höra och se honom på morgon! Genom svettig och irriterad på en unge som inte sitter still när det är dax för att ta på kläder. -Så här har jag det varje morgon säger jag för att få lite sympati. -Men du är ju van! får jag till svars. Ja, jag är ju inte van vid att gå upp för mej själv, sitta i lugn och ro och äta frukost o läsa tidningen!(Sandra nu är det dax att ta av dej offerkofftan!)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Har en kompis som säger att de lönar sig att bita ihop o berömma sin gubbe med jämna mellanrum, (fast man gör de själv lika bra. Eller bättre.) Har provat men min gubbe tror bara jag driver med honom.

sandrac sa...

Ja, jag skulle nog berömma honom oftare han är ju super bäst!!!

tant t sa...

Uj vad jag skulle vilja se situationen du skriver om :D Fniss o kram!!!

Cilla, Matias och Leja sa...

:) En målande beskrivning av Matias...men dom är ju inte släkt för ingenting!!!
Hoppas allt är bra!