fredag 21 november 2008

Fredag!!!

Dagen började med en kille som vaknade 05.30, och fick upp pappa i tid för en gångs skull! Tack för barnprogram! Vi gick upp kl 7, bad för Malte och dusch för mej. Kl 10 va Sara,Thilda,Malte och jag på stan.
Vi åkte spårvagn, Maltes premiär! Han har bara sett dom på väg till dagis. Gissa om motortokiga ungen va nöjd!?! Jag undrar vad han säger nästa gång han ser en?!?
Mammorna hade en superdag med redafynd! Jag köpte en tröja till Malte som jag tyckte va fin, men missade vad det stod på tröjan. Det stod: Still living with my parents. Då va den inte bara fin utan lite rolig oxå!
Jag har fått ett par favo butiker som jag inte har haft förut... New Yorker och Gina tricot.
Nu kan jag inte skriva mer för jag har en springande Melle som väntar på datorn!

1 kommentar:

tant t sa...

Jag vill osså åka spårvagn ;D Puss o kram till er alla!!!