onsdag 3 december 2008

Sista dagen!

Imorgon åker min gamla skrutt dator till ett snabbt möte med den nya datorn för liten över täckning Sedan är slutet nära för denna manick...Nästa vecka kommer en ny sköning!!! Gud va jag längtar efter lite fart!!!
Idag har jag lärt mej något nytt att göra kålsoppa och att jag inte tycker om det! Men tur att man har en granne som gör det!
Hela familjen har varit väldigt trötta idag. Jag tror att det blir så när ledighet närmar sig. Ska bli skönt med jul-lov. Marko är oxå ledig, han måste ta ut lite semester han får inte spara hur mycket som helst. Men har trivs bäst med att jobba.
Efter som jag blir av med datorn i morgon så kan jag inte läsa mina bloggkompisars bloggar på ett tag och jag kan bara blogga genom mobilen,så det blir nog lite lugnt ett tag.

Inga kommentarer: