måndag 29 december 2008

Inte långt kvar....

tills det här året är slut. Jag vet inte hur jag ska summera året... Ett ganska bra år... Ett roligt år...Ett stressigt år... Ett lärorikt år...
Första halvan var jag mamma ledig (upptagen är ett bättre ord än ledig), det har varit fantastiskt att bli mamma för tredje gången! När man har gjort det två gånger innan så känns det så mycket enklare. Fan va svårt att skriva.... har suddat flera meningar.... Började skriva om sakersom varit jobbiga, men helt plötsligt så var dom inte så jobbiga länger!!!Det har ju faktiskt varit ett mycket bra år i mitt liv!!!!Det är så att för snart 8 år sedan bröt jag ihop(av många anledningar) Jag fick panikångest och social fobi. Inte alla som tror om mej, men jag kunde inte gå utan för dörren och ännu mindra träffa folk. Och det här har jag levt med i snart 8år(i januari). För varje år som gått har det bara blivit bättre(med hjälp av psykolog och mediciner till och från)men att jag mår så bra som jag gör i dag har jag dels mej själv att tacka för.Jag har läst mycket om ångest och jobbat med mej själv på olika sätt. Och dels min under bara familj!!!Det känns som jag bara har en sak till att "beta av" och det är att komma ut i arbetslivet. Och det blir under det kommande året!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott slut o gott nytt år allihop!

/Tina o co

tant t sa...

Du rockar fett tjejen! Håller tumarna för att du även ska kunna bocka av jobb 2009 ;) Ha en underbar nyårsafton (så trist att jag inte kunde komma)! Tusen kramar!!

Cilla, Matias och Leja sa...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!