fredag 12 december 2008

FREDAG!!!!!!!!!

Dagen kunde inte börja bättre! Malte vakna kl 6.30 men somnade om i min säng. Sov till 8, sedan såg vi på TV och låg o mös i sängen till 8.30!!!!Malte pigg och glad och ville bada och jag han med en dusch.
Jag kom och tänka på mina gamla jeans som jag hade innan jag blev med Malte...sist jag prövade dom fick jag dom inte över låren. Men idag fick upp dom. kunde knäppa dom och till och med andas utan problem!!!!!Så idag går jag kring med mina gamla levis och är hel nöjd!!!!! Jag tycker inte att dom är lika snygga som jag tyckte för över 2 år sedan. Dom är vida mer till och jag har nu mer bara jeans som är smala ner till. Men jag är oerhört stolt!!!
Malte har svårt att se att en sop påse står i hallen, vill genast gå ut och kasta den. Och idag är det helt vitt ute så det va bara att ta på overallen och ge sig ut. Vi var ute länge, Malte vill gå över allt men inte hem! Så nu sover han som en stock!

Inga kommentarer: