måndag 8 december 2008

Äntligen!!!!

Nu är min nya älskling hemma. Jag har längtat! Jag har varit utan dator i en vecka...(sen i Fredags) Har känt mej helt handikappad! Känns redan som jag gjort en kanon köp! Sälgaren(en pappa på Melles ishockey)har varit helt suverän, han kom hem med datorn och hjälpte mej med inställningar mm! Hur många företag gör det gratis!?! Litar fullständigt på honom(har även kollat med andra dator kunniga) att det är en väldigt bra burk för detta pris!!! Jag är så lycklig!!Kommer nog sitta halva natten...
Idag har Malte o jag varit hos Tina (en tidigare granne). Hon har en liten gull tjej. Malte tyckte det var konstigt när det kom massor av ljud från den lilla. Dessutom tog hon tag i honom för att ställa sig upp! Men trots det så gav han henne pussar och kramar! Inredar Tina hade gjort en jätte fin advent ljusstake!(måste lägga in en bild på den när jag har kopplat mobilen till datorn)
Tack för en mysig fika stund! (ska du inte komma med i bloggträsket?!?)
Väl hemma kom gull bror. Han har gjort en skit snygg tatuering(igen).Jag ska lägga upp en bild på den oxå! Alltid lita kul att träffa honom!
Kvällen gick åt till Whilmas ridning och datorn!!!

1 kommentar:

tant t sa...

Den där Malte verkar vara en riktig tjejtjusare ;D