söndag 21 december 2008

Lill jul

Jaha, då var "första" julen förbi. Vi har varit hos pappa. Tomten kom på besök. Malte tittade med stora ögon, men han blev inte ledsen. Han gick till och med fram och hämtade paket, tog i hand och tackade. Innan tomten skulle gå så fick han en kram på en meters avstånd(Malte kramas genom att lägga huvudet på sned).
Jag har länge velat sett filmen "Heartbreak hotel" men det har inte blivit av... Men nu gick den ju till och med på tv! Många har sagt att dom inte tyckte den var bra, men det tyckte jag!!! Jag är sjukt galen i Svenska filmer! Den var nog inte lika rolig som jag hade trott, men den hade sitt budskap... eller poäng i alla fall.

1 kommentar:

tant t sa...

Jag tycker också att den filmen var bra ;) Nu har ju Malte värsta rutinen för julfirande :D Ha så mysigt hos mamsen på självaste julafton. Puss o kram till er alla