tisdag 9 december 2008

Ljus i vårt hus...

En full späckad dag....
Melle skulle till tandis,får se i vår om det blir tandställning. Han har en sned framtand och lite underbett. Jag tycker att gå till tandläkaren är bland det värsta som finns, även om det inte är mina tänder som ska kollas!Jag har alltid haft tok mycket med hål och stor ungarna har oxå dåliga tänder. Jag tror att det är ärftligt! Vi äter inte mer socker än någon annan och borstar 2 gånger om dagen.
Ner på stan för att köpa en ny mus, alla med skapligt pris va slut. Så det fick bli en tokbillig så länge.
Hämta barn och packa in hela familjen(Marko ledig dag) i bilen. Åkte till pappa, där fick vi pannkaks rulle mums! Sedan satte vi igång med att stöpa ljus. Jag har gjort det för länge sedan med mamma men har ingen koll på hur man går till väga. Nu hänger det i alla fall några smala pinnar, vi han inte klart.
Slocknade i soffan när vi kom hem, kan nog bero på att jag satt vid datorn till 1.30 i natt. Nu är klockan 12 och jag ska gå och lägga mej. Natti natti
PS Har inte klarat över föringen mobilen till datorn, så bilder dröjer ett tag till...

2 kommentarer:

tant t sa...

Berätta mer om pannkaksrullen - hur gör man en sån?

sandrac sa...

Åter kommer med recept på bloggen!!!
Kramisar