torsdag 7 maj 2009

Erkänner igen!!!

Jag har inte blogg tid. Har börjat skriva 3 gånger men aldrig blivit klar. Malte hatar när jag sitter vid datorn eller i telefonen. Någon gång ska jag räkna gångerna han tjatar mamma, mamma,mamma.......tills man svarar och då blir han tyst och ler!
En riktig gullunge just nu!!! Han härmar så många ord och gör så mycket med tecken och ljud. Det är inte alltid lätt och veta vad han menar. Han kan säga älskar dej, då lägger han huvudet på sne och säger: EZZ.
Vill han upp så säger han: NNNNUPP.
När han vill ha nappen låter det ungefär så här: ZZIZZz. Kompisarna tycker att jag ska skriva upp alla "ord"men det är inte så lätt att stava dom!

Jippi, det 13juni ska vi till Flen och träffa hela goooooa släkten!!!!Jag längtar redan!!!!Ska bli så kul!!!

1 kommentar:

jossanglim sa...

Joo lilla pyret syns verkligen bra. Och allt såg bra ut och så också.. Vill bara att tiden ska gå lite fortare nu.. Kram