torsdag 14 maj 2009

Kul kul...

Ett kort taget för länge sedan, men man ser att barn gör inte som man säger dom gör som man gör....


Spännande.....!!!!! I morgon ska jag till arbetsförmedlingen på möte med 7 andra som ska börja på Reko. Vi börjar den 25/5 - 20/8 Hela sommaren!!! Reko är för långtids arbetslösa och om man ska arbetsträna. Det hela går ut på att man ska sortera kläder och prylar som folk lämnar till Myrorna. Jag tycker att det ska bli kul och hoppas att träffa nytt roligt folk!!!


Malte plutt har feber och dreglar massor, säkert tänder! I morgon kommer stor barnen hem, jag längtar massor!!! Vi ska låna en lite hund i helgen(har bott granne med oss förut). Hunden heter Kelly. Det roliga är att Whilma har en kompis som heter Kelly och Melle är lite kär i henne. Gissa om det blev jobbigt för honom när jag sa att kelly skulle sova i hans säng...han trodde jag mena kompisen...;)

3 kommentarer:

Daisymae sa...

Hej!
Kämpa på så ordnar vi en klänning sen som belöning =)
Jag kämpar oxå, så jag vet precis hur du har det.
Men jag har bara en sak å säga "Hurra för nyttig mat!"
Skam den som ger sig!

tant t sa...

Kanske uppstår kärlek mellan nya Kelly och Melle också ;)
Krya på lilleman och lycka till på "jobbet"!
1000 kramar

sandrac sa...

Daisymae, vänta tills du har fått 3 ungar och är över 30!!!Ja , nyttig mat är faktist gott!!!Jag tok gillar din stil och kläder!!!
Kram

Tarja, Melle är helt tokig i hudar och dom i honom, trots att han blev hundbiten i ansiktet för ett par år sedan.Jag längtar tills vi ses!!!
Kramisar