tisdag 28 april 2009

Erkänner!

Jag läser så många bloggar med hurtiga tjejer som tränar och äter nyttigt. Jag har inte skrivit att jag håller på att ta tag i mitt liv;)...
En timmes promenad tre kvällar i veckan. Vissa kvällar hänger syrran o hennes hundar med och då dras jag fram och tillbaka av en stark hund(brukar ge bra träningsverk)
Jag äter GI,men dricker inte GI! För till helgen slinker det ner lite vin eller öl. Man måste ju leva oxå!!! 1,5 kg ner första veckan! På fredag är det dax för nästa vägning.
Nu när man har skrivit detta och tryckt på "publicera inlägg" måste man ju fortsätta...En bra sporre....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såå himla duktig du är!!! Är själv lite nyfiken på det där med GI, hur det fungerar, vad man äter och så?!

Kram Karin

tant t sa...

Duktiga du Sandra! Själv har jag mina dagar/veckor av träning och sedan dagar/veckor av slappande och svull ;D Kanske vore bra att hitta ett mellanläge... Kram och heja dig!

Speja sa...

Hej, slank in här från Tant T:s blogg...nyfiken som jag är. Och jag kan bara heja på. Försöker också - sedan igår - äta lite mer GI-inriktat. Himmel vad svårt det är att låta bli bröd, tycker jag. Lycka till!

sandrac sa...

Karin, du behöver inte gå ner i vikt!!!!Men det är ju alltid bra att äta nyttigt!

Tant t, Ja, lagom är alltid bäst!Tyvärr har jag lite svårt med motionen för jag är som ett litet virus(ont i halsen igen!!)

Hej speja!!!Kul att du slank in här!Vilken tur jag har att jag inte är någon mack människa!Jag har inga problem att låta bli!

Kramar till er alla!!