söndag 29 mars 2009

Sommartid!

Sommar tid!!!! Det har tagit ett tag för mej att lära mej när man ställer fram och när man flyttar bak klockan. Men så sa någon -Tänk på utemöblerna, på våren tar man fram möblerna och då flyttar man fram klockan och till vintern tar man in dom. Smart tycker jag !

Det är alltid lika kul varje gång man ställer om klockan, och se om Jerka (Whilmas o Melles pappa) lyckas komma ihåg det och flytta åt rätt håll. Sist tyckte han att han var så duktig att han komihåg det, problemet var att han ställde åt fel håll! Jag fick övertyga honom genom att han fick kolla text tv:n.

Fortfarande förkyld....så himla tråkigt! Det är tänkt att tjejgänget och lilla grabbgänget ska komma på lunch i morgon, men jag vet inte om dom vågar... Vill inte smitta någon! Stackars farfar belv sjuk efter vi var där.

4 kommentarer:

jossanglim sa...

Hej..
jag har ju skaffat en blogg men det står fel datum när ja lägga in ett nytt inlägg.. Vet du hur man fixar det? jossan

sandrac sa...

Gå in på inställningar, sen fliken formatering.Hoppas det funkar!

Anonym sa...

Jag är lika puckad när det gäller att ändra tiden, vet aldrig hur det ska vara !
Här har Myra ögoninflammation, hon är mest kladdig. Verkar inte ha ont som tur är!

Ha det gott !
Kram från Carro

sandrac sa...

Hej Carro! Ska du inte gå med i bloggträsket!?!
Dessa stackars små godingar, ibland undrar man om dom inte har någon smärttröskel! Vi gick till läkaren för att dom skulle lyssna på lungorna, då såg han att det var öroninflamation.