måndag 9 mars 2009

En liten fylla i lista...

Lite fakta om mej!
  1. Fyra tv-program jag brukar se
  2. Fyra saker jag gjorde igår
  3. Fyra saker jag längtar till
  4. Fyra saker som står på min önskelista
  5. Fyra saker jag tycker om att göra
  6. Fyra saker jag avskyr
  7. Fyra saker jag åt igår

1. Skins (22.30 sön). Lets dance. City akuten. Familjen annolunda.

2. Var och fikade hos mina stora ungar. Gick på promenad och köpte tidningen. Var på gymmet(finns på våran gård). Tog migrän medicin och gick o la mej.

3. Sommaren! Börja jobba. Åka till landet. Träffa släktingar.

4. Ett jobb. Få igång ett projekt med fram gång. Nya vår kläder. Tapetsera om vardagsrummet.

5. Umgås med familj och vänner. Träna med kompisarna. Blogga. Skratta!

6. Pedofiler. Misshandlare. Mördare. Våltäcksmänn

7. Ingen nyttig dag;)Macka till frukost. Kina mat. Friterade bananer med glass. Dom nya supergoda chipsen:50% las fet, saouer cream(pröva dom)

Inga kommentarer: