tisdag 10 februari 2009

Tjing!

(Stranden vid landet)

Hejsan alla bloggläsare!!! Jag har inte skrivit på hela helgen(har ni säkert märkt). Jag har varit sjuk och gnällig. Det känns som vi har varit sjuka hela det här året! Först magsjuka och nu ont i kroppen och halsen. Melle är den som har klarat sig bäst men så går han oxå på ur och skur skola http://www.blogger.com/www.skattkammaron.com !!!



I Lördags var jag på tjejfest hos Sofia. Det gamla vanliga, härliga gänget: Helen, Sofi, Emelie, Sofia och jag. Vi åt god mat, förrätt, varmrätt och efterrätt.

Massor av babbel och skratt! Tack brudar för ännu en underbar kväll!!!!



Skit! Mina ungar börjar bli stora!!!! Har fått hem reklam med bindor och broschyrer om att "din dotter börjar bli tonåring", dax att börja prata om mens mm. Jag har för länge sedan talat om för Whilma att jag kommer börja gråta när hon får mens."VARFÖR DÅ???" "För då är du min stora tjej!!!"(och jag är gammal). Tiden går fortare än vad man tror!

Inga kommentarer: