söndag 1 februari 2009

1/2

I dag är det en dag då det inte är kul att vara jag...
Jag och Melle har tok rensat i hans rum det tog halva dagen. På eftermiddagen knackade det på dörrer , jag var på övervåningen och hörde att det var mamma och hennes gubbe...då sa det pling i min skalle!!! Min älskade Marko fyller ju år idag!!!!! Han har alltid vägrat och ha kalas och jag har respekterat hans vilja. Men det finns ingen ursäkt för detta misstag!!! Jätte förlåt älskling!!!! Han fick en fin blomma av mamma(som alltid kommer ihåg och vill gratta lite grann...)
Det får nog bli en "spoon" i kväll....hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

En "spoon" är ju alltid trevligt :)

//Jensa

tant t sa...

Fniss ;) Ska Marko bli pappa om 9 månader igen då? Kram

sandrac sa...

Hej Jens! Kul att du skrev en kommentar!Jag är nöjd att vara den senaste vinnaren i kort o lång!
Hälsa "frugan"
Kram Sandra

Kära Tarja! Om jag får besämma så blir det nog inga fler...men kanske om Marko vill!!;)
Kram