torsdag 5 februari 2009

Blä...

Usch, vilken konstig känsla jag fick i magen! Jag pratade med Jerka han började vara redo för att ha barnen varannan vecka. Tanken på ett bara ha dom varannan vecka känns så avlägsen, skrämmande och ledsam. Jag har haft dom på heltid i över 3år så man har ju verkligen hunnit att vänja sig! O ena sidan har jag ju inga problem att vara ifrån dom ett tag och det skulle ju vara skönt att inte jämt behöva ta läxläsing, konflikter,aktiviteter och andra problem. Men jag är väl som många andra har lite svårt att släppa på kontrollen... Ska igenligen inte bekymra mej så mycket än det är i alla fall ett par månader kvar!!!

Annars mest förberedelse för i morgon, då ska vi till landet. Meningen var att grannkompisarna skulle följa med och sova en natt, men Peter har feber(man vet ju hur sjuka karlar blir...). Malte ska sova hos morfar en natt. Lördag ska jag på tjejfest ska åka lite tidigare och låna Sofias dusch(värdinnan)! Man känner sig inte allt för nice när man bor på landet. Sen ska vi bara mysa ända tills på måndag eftermiddag! Det ska bli så skönt att komma hemifrån!

Inga kommentarer: