tisdag 3 februari 2009

Stackars liten...

Idag har Malte fått 1 och 1,5 års sprutorna, en i vardra ben! Gud var ledsen han blev!!! Man känner sig så hjälplös! Nu tror säkert många att man borde ha vant sig till tredje barnet. Men jag har alltid varit så spruträdd så jag var aldrig med när dom två stora fick sprutor. Så jag kände mej rätt nöjd när jag inte tuppade av!!!
Jag har stor fobi av både sjukhus och sprutor, jag har svimmat både lite här och där ex. När tandläkaren berättade för sköterskan hur han gjorde och inte fick göra när han la bedövningen. Jag höll på att få gå hem utan lagning(tog ett tag innan jag blev människa igen)!
Värst var nog hos gyn... Har ni någon gång legat upp och ner i en gyn stol med benen i vädret!?!Sköterskan springer efter vatten och sockerbitar. Gissa om det var pinit!!??

Inga kommentarer: