måndag 27 april 2009

Ur förpubertets mun..

I går var det familje träff på Melles skola. Vi var några föräldrar som anordnade denna tillställning. Stafetter, tipspromenad, korv och fika försäljning. Det tog hela dagen men det gick bra och alla verkade nöjda!

En av mammorna (Jennie) har en dotter som är två år äldre än Whilma. Vi fyra skulle gå och sätta upp tipspromenaden, det fanns både vuxen och barn frågor. Dessa förpubertets tjejer har man ju lite svårt att hålla sig för skratt åt...!!! Dom har nog med att vara coola, tuffa, snygga och dryga så ibland försvinner dom från verkligheten. Dom blir lite "blonda" som Jennie och jag kallar detta fenomen!
En barn fråga löd: Vem kallar man för skogens konung?
1. Björn
x. Varg
2. Älg
Whilma läste sedan utbrast hon -ÅHHH,men jag trodde att det var lejonet, suck ba, men då är det väl något annat djur då! Suck.
Jennie och jag gick lite före för vi kunde inte hålla oss för skratt! Vad ska det bli av dessa brudar sa Jennie, dom får nog köpa sig ett par tuttar om dom ska komma någon stans i livet!!! Jag skrattade så jag höll på att dö! Alla åldrar har sin charm vill jag påstå!!!

Inga kommentarer: