söndag 11 januari 2009

usel på att skriva...

Jag får aldrig tid att skriva... Man får sällan sitta i fred, Malte ska alltid sitta i knät om man sitter vid datorn. Han vill att man ska titta på "fåret shaun" som även jag tycker är super kul! Whilma och Melle brukar ropa på mej och Marko om det går på tv:n. Även Marko är ett stort fans, förr var det Pingu som va favoriten!
Just nu har jag massor av projekt på gång, jag målar och tapetserar Whilmas rum. Sen ska jag sy gardiner och tuffa till det i hennes rum. Jag tycker att det är super kul, men det tar ju lite tid. Måste måla vitt 3 gånger för att det ska täcka den vinröda tapeten. Jag letar nya gardiner till sovrummet. Vill tapetsera i vardagsrummet oxå!Whilmas rum och vardagsrummet är dom ända rummen som inte är omgjorda sedan jag flyttade in för 8 år sedan.

Men fasten jag inte har hunnit så mycket så har det varit en toppen helg! Fredagen kom käre lillebroroch fikade ett par timmar alltid lika kul!!!! Kvällen bestod av bus och mys med Malte och Marko.
Lördagen började inte så jätte bra MIGRÄN. Tabletter och lägga sig igen. Kom upp vid 11 snåret med ett huvud som kändes hel mosigt!!! 12 kom käre lillebror, vi skulle till syran på syskon träff. Ganska intressant...
Hem och bytte om, då var det dax för party hos Lena! Super kul kväll!!! Läs mer vad Lena skrivit på min länk:)
Oj, glömde berätta att jag färgade håret i Fredags... först blondning, sedan den rödaste färgen som jag kunde hitta i affären!!Alltid lika kul att göra något nytt!!!
Söndag pigg och glad! promenad med familjen till affären sedan hem och måla. Och förståts kvällens motion med brudarna!!!

Inga kommentarer: