söndag 25 januari 2009

Söndag.

Nu är jag så jä... trött på det här!!! Malte spydde igår 2 gånger, en gång över mej. Marko springer på toan stup i kvarten. Jag är seg och hängig... vet inte om det beror på att jag inte är riktigt bra än eller om det beror på att jag blir tokig av att sitta i karantän!!! Pratade med Whilma för ett tag sedan hon mådde i alla fall bra! Det är pappa Jerker helg, men Whilma har sällan tid att vara där. Igår var hon på ridkalas, helt otroligt med alla alternativa kalas. På rid kalas får man rida, grilla korv och åka häst o vagn. Hon har nog varit på dom flesta sorter av kalas ex. bowling, laser, Mc donald och busfabriken.
I morgon ska jag till Arbetsförmedlingen... får se vad det blir av det!?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Usch jag lider med er. Hoppas ni blir friska snart. Kram Ingela

Anonym sa...

Usch,stackars ni hoppas att det går över snart!!! Håller tummarna i morgon när du ska till arbetsförmelningen. Tusen kramaar till er all från Farfar och Irmeli

sandrac sa...

Tack!Vi blir nog bra snart...
Kram Sandra

tant t sa...

Jag blir illamående bara av att läsa bloggen just nu ;) Är orolig för att vi ska åka på det innan resan...bara 11 dagar kvar! Hoppas verkligen att ni mår bättre idag o stort lycka till på arbetsförmedlingen! Nätkram :))

sandrac sa...

Hej Tarja!
Nu är vi nästan helt bra. bara Marko som har gått över till gas anfall:))

tant t sa...

Skönt att höra...det finns alltså ett liv efter vinterkräksjukan...? Även om det är svårt att tro när man är mitt i det ;S Pruttkramar till er alla :D