måndag 24 augusti 2009

Var är Melvin???

Pratade med min mor igår. Hon hade kollat på bilderna från våran semester och undrade varför Melvin inte var med på ett ända kort!?! Det är nämligen så att Melvin springer så fort jag tar fram kameran, han vill inte att jag lägger ut bilder på honom på bloggen. Så jag håller mitt löfte till honom och väntar på om han vill godkänna något kort.

Väntar på att min handläggare på AF ska höra av sig så jag kan få semester(semester=jobba)!!! Kalendern är redan fylld för 2 månader framåt...Ni som har skolbarn har säkert fått ett par kvällar bokade...Jag har även roliga "bokningar" 2st 40års fester och en tjej kväll på Ladies night!! Antar att hösten bara kommer att flyga fram!!!Det är bara 4månader kvar till JUL;))

1 kommentar:

tant t sa...

Bissi woman! KRAM!!