söndag 23 augusti 2009

Svininfluensan??

Jag är tok förkyld och har skit ont i kroppen! Dööööö trist o jag har ingen ork till något. Inte för jag tror att det är någon svininfluensa, men hur vet man om man har det?!?

Jag har nu slutat arbetsträna på REKO, jag kom upp i heltid! Trivdes kanon och ville inte sluta! Men nu börjar ett annat spännande "steg" på min stege(livet) Jag ska börja arbetsträna på JYSK!!! Det är inte helt klart med arbetsförmedlingen, min handläggare kommer tillbaka i morgon(semester). Jag har pratat med chefen på Jysk och han var jätte trevlig!! Så nu väntar jag bara på ett startdatum!!! Jag vet att dom behöver vikarier i höst...hoppas det leder till massor av jobb!!!KUL KUL!!!!

1 kommentar:

tant t sa...

Jag har inte heller förstått det där med hur man ska veta om man har svininfluensa eller inte... Om man har symptom - ska man till doktorn då, eller är det bättre att stanna hemma? Hmmm...kanske bäst att du ringer upp och ber om råd ;) Stor webkram och krya på dig!