onsdag 3 juni 2009

Oj va länge sedan!

Nu har det gått ett par dagar på jobbet. Har kommit in i det hela. Måste berätta att jag storm trivs!!!! Jag står vid bandet, där gör man första sortering av kläderna (kläderna som man lägger i Myrorna låderna). Vi väljer ut dom finaste som ska säljas i butikerna. Man kan hitta både retro kläder och märkes kläder! Nu kanske jobbet inte är det roligaste men jag jobbar på bandet med en tjej som heter Marika hon o jag har super kul! Dom andra som jobbar där är oxå kanon bra!

I går drog jag ut en visdomstand, aj aj. Marko var med för jag fick lugnande och fick inte köra hem. Det var faktiskt inte så farligt! Men idag har det fortfarande blött lite. Men annars har det inte gjort något ont!

3 kommentarer:

tant t sa...

Wow, får du köpa kläder också om du hittar något du gillar?

Ajaj, modiga du som drog ut tand. DET är min skräck...trots att jag inte har tandläkarskräck ;S

Ses väldigt snart, hurra! Stor kram

PS. Ringer idag...om jag inte glömmer det igen ;)

Anonym sa...

Vad skönt att du trivs! Har tänkt på dig flera gånger och hoppats att allt är bra!!

Du, det där med tanden låter ju eländigt, fanken vad jobbigt!!

Hörs snart hoppas jag! Kram!

Anonym sa...

....anonym och anonym...Kram Karin skulle det ju vara!=)