onsdag 10 juni 2009

34 års kris!!!

Har gjort något som jag har velat väldigt länge... Jag har varit och töjt (piercat) mina hål i öronen och satt dit navelsmycken. Örat är nu lite svullet, men när det har lagt sig så kommer den nedre pärlan hänga rakt ner.
Såg för länge sedan en tjej ha så och tyckte att det var så himla snyggt! Syrran var med mej till studion och som ni säkert redan vet så är jag sjukt larvig när det gäller sprutor! Det gjorde inte så ont, men larvig som jag är var jag tvungen att lägga mej ner när det började susa i öronen och färgen i ansiktet började ta slut. Syrran tycker jag är hel bäng som gör sånt här när jag inte klarar av det. hihihi

2 kommentarer:

tant t sa...

Tidig 40-års kris snarare ;D Tror att du passar superbra i det! Blir spännande att se på lördag... Kraaam

sandrac sa...

Det ska bli super kul att ses i helgen!!!!Alla här längtar!!!Kramisar!!!