söndag 26 oktober 2008

Phuuuu....

Nu är kalasen äntligen över!Det gick ganska bra, det blev bara en fläskläpp! Jag har tänkt väldigt länge på det här med att starta en egen blog Vad skulle jag skriva om!? Jag hänger inte med i det senaste modet, jag är inte ut och reser, jag har inget jobb, vad ska jag skriva om?? Men sen tänkte jag att det löser sig nog! Jag bestämde mej för sandrasstege för att jag tänker mej min egen stege som jag ska klättra på. Jag ska klättra till ett jobb, få mer pengar till kläder och ännu mer glädje och lycka. Och dom som vill se min klättring är hjärtligt välkomna!!
I morgon är det jag som ringer vårdcentralen. Behöver en tid till mej och en till lille plutt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå. Låter som om du har haft en helspäckad helg. Stackare, som är sjuk och allt. Men jag hoppas det går över snart.

sandrac sa...

Ja,idag ska jag till vårdcentralen.Orkar inte vara sjuk längre! Har du haft party i helgen?
Kram sandra

Anonym sa...

krya på er, kram Irmeli och gänget

sandrac sa...

Tack Irmeli o gänget!Hoppas att ni har det jätte mysigt!Tänker på er. Krama alla från oss!