måndag 27 oktober 2008

Nu har jag fått penicillin, det va förstås bihåleinlamation! Så i morgon när jag vaknar mår jag mycket bättre:) Det är så kul när barn kommer på hur kroppen fungerar. När lille plutt (15månader) badade så hände det något konstigt, det kom något från snoppen! Han förstår ju inte att det inte är så trevligt att kissa i vattnet! Men sjukt roligt va det!!
Om man vill testa sina nerver så ska man kolla när sin unge rider. 10ungar på stora hästar i ett litet ridhus. Dom både travar, galopperar och hoppar över hinder. En ny tjej började i gruppen idag och hennes mamma satte sig med oss på läktaren. Hon frågade lite om ridskolan mm. Vi sa att det är iallafall ingen unge som har ramlat av sen dom började rida i sommras. Fem minuter senare åker en unge över halsen på en häst! Det gick tack och lov bra. Whilmas häst var helt prillig och sparkade bakut mot en annan häst, men det gick också bra! Sen ska man med in i stallet! Jag smyger utmed väggarna är så grymt häst rädd!Phu! Nu är det dax att sova! Natti natti:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att du börjat blogga!! Hoppas du fotar o visar inredningsidéer också, för det är du verkligen bra på. Jag kommer tillbaka, o krya på dej så länge!

Hälsningar Tina

sandrac sa...

hejsan! tyvärr klarar inte min dator av att ladda men bilder. Jag hoppas snart att jag kan fixa en ny dator!Men i framtiden lovar jag inredningstips!
Kram sandra